Fast Consortium UTE, empresa encarregada de les obres de construcció de la Línia 5 de la capital saudita, va contractar Toyser perquè portés a terme els treballs necessaris per a la determinació de la geometria de 12 quilòmetres del túnel de la Línia 5 del metro de Riad, a l'Aràbia Saudita.
A causa de la dificultat que comportava la presa de dades d'aquesta gegantina obra pública, Toyser va proposar l'ús de la tecnologia làser escàner, cosa que va permetre definir un model de punts en 3D amb unes característiques de qualitat i rapidesa excepcionals.
El treball d'escanejat es va planificar per tal de ser fet en divuit dies. Finalment, tenint en compte la urgència del client, la tramificació de la línia de metro i la disposició de les estacions es van poder fer en dotze dies, treballant dissabtes i diumenges en jornades de dotze hores.
Com que l'equip tècnic que cal fer servir és molt sensible i per tal d'assegurar l'acompliment dels requeriments del client pel que fa al termini, Toyser va descartar diverses opcions, com ara la importació temporal del làser escàner a través d'una empresa de transports especialitzada. Finalment, es va garantir la disponibilitat de l'equip en perfectes condicions fent-lo viatjar en cabina, com si fos un altre passatger. I amb bitllet, per descomptat.